-
Bezoekers verleiden
Bied uw bezoekers het beste aanbod op het juiste moment.
-
Persoonlijk informeren
Bundel alle belangrijke informatie in een persoonlijk online magazine.
[getscreenshot width=421]
-
Inspelen op interesse
Met slimme reminders houdt u de interesse bij bezoekers levend.
-
Blijf verrassen
Klanten waarderen aandacht en relevante informatie in nieuwsbrieven.
[getscreenshot width=421]
4 tips uit de praktijk
-
Bezoekers verleiden
Bied uw bezoekers het beste aanbod op het juiste moment.
-
Persoonlijk informeren
Bundel alle belangrijke informatie in een persoonlijk online magazine.
-
Inspelen op interesse
Met slimme reminders houdt u de interesse bij bezoekers levend.
-
Blijf verrassen
Klanten waarderen aandacht en relevante informatie in nieuwsbrieven.
Blijf bij de tijd
De jongste generatie senioren heeft een nieuwe kijk op de oude dag. Met eigen wensen en behoeften. En een handelswijze die daarbij past.
Weet u op welke punten uw diensten bij de tijd zijn? En op welke onderdelen nieuwe eisen aan u worden gesteld? Wij brengen het graag voor [urlparam param="Name" default="uw organisatie" /] in kaart.
VOOR IEDER VRAAGSTUK
Onze specialisten helpen u met ieder generatievraagstuk. Van onderzoek tot campagne. Van journey tot website. We vertellen u er graag alles over tijdens een vrijblijvende kennismaking.
MEEST GESTELDE VRAGEN
Generatiemarketing.nl is een initiatief van marketingbureau Diversions uit Apeldoorn. Dit bureau heeft een ruime ervaring in business innovatie. Sinds 2012 staat het aandachtsgebied "senioren" prominent op de agenda bij de oprichters.
SPEEL EFFECTIEF IN OP DE VERGRIJZING
Vraag het gratis ebook aan.