Over Generationjourney.nl
Generationjourney.nl is een initiatief van Diversions en Customer Geeks. Wij helpen organisaties klaar te staan voor de klant van vandaag én morgen.
Voor de klant van vandaag én morgen.
Onze visie
Menselijk gedrag is soms lastig te doorgronden en te sturen. Tot je ontdekt dat er verschillende vaste denkpatronen achter ‘gedrag’ schuilen.
Denkpatronen die te verklaren zijn vanuit:
- de werking van ons brein
- de generatie waartoe we behoren
- de persoonlijkheid die we hebben
Wij bieden je inzichten in de wensen van je doelgroep waarmee je écht het verschil kunt maken.
Samenwerking
Diversions en Customer Geeks gaan uit van een nauwe samenwerking met klanten. We werken graag vanuit projectteams waarbij kennisopbouw en -overdracht een vaste plek krijgen. Zo benut je alle kennis die we in huis hebben op het gebied van:
- Onderzoek
- Strategie
- Optimalisatie
Ons kernteam
Ieteke de Vries
Ieteke werkt bij marketingbureau Diversions. Ze helpt organisaties effectief te communiceren en interacteren met verschillende doelgroepen.
Haar achtergrond als communicatiewetenschapper zet ze in bij de ontwikkeling van proposities en communicatiecampagnes.
Joep van Rensch
Joep is oprichter van Customer Geeks, en heeft sinds 2005 ervaring met belevingsonderzoek, Customer Journeys, persona’s en breinautomatismen. Hij begeleidt organisaties bij het diep begrijpen van klanten en bij het vertalen van klantinzichten naar zowel strategische als praktische oplossingen.
Joep is opinion leader op het gebied van Customer Insights en Customer Journeys.
William Burghout
William Burghout (1975) is marketeer, auteur en ondernemer. In 2013 richtte hij Diversions op. Een marketingbureau dat organisaties helpt te groeien, veranderen, ontwikkelen en vernieuwen. Hij is daarnaast ontwikkelaar van de Generation Journey. Deze methodiek biedt concrete handvatten om in te spelen op de opkomst van nieuwe generaties. De Generation Journey bewijst onder andere zijn waarde op de terreinen: HR, gezondheidszorg en fondsenwerving.
Wat is jouw vraagstuk?
Wil je in gesprek over customer insights of een generatievraagstuk? En ontdekken welke inzichten onze methodieken jouw organisatie kan bieden? Bel vandaag nog met één van onze specialisten: 055 203 21 93.