Spring naar content
Generation journey
  • Home
  • Generaties
    • Stille generatie
    • Babyboomers
    • Generatie X
    • Pragmatische generatie
    • Generatie Y
    • Generatie Z
    • Generatie Alpha
    • Vergrijzing in Nederland
  • Kennisbank
    • Ebooks
    • Updates
    • Inspiratie
  • Wat we doen
    • Onderzoek
    • Presentaties & workshops
    • Communicatie & Campagnes
  • Over ons
    • Ons werk
    • Contact

Inspiratie

Bent u op zoek naar succesvolle voorbeelden van generatiemarketing? Ons team bezoekt bedrijven en organisaties die erin slagen op een verrassende manier in te spelen op generatiespecifieke kenmerken. Variërend van A-merken als Becel tot kenniscentra als de Amsterdamse VU.

Het Nationaal Ouderenfonds: “We benadrukken dat ouderen midden in het leven staan”

Lees verder

IM-Aces: “Voor gepensioneerden is financiële beloning geen drijfveer. Ze willen iets neerzetten”

Lees verder

StreetSeniors: “Competenties hebben niets met leeftijd te maken”

Lees verder
vodafone

Vodafone: “De campagne heeft onze verwachtingen overtroffen”

Lees verder
domus magnus

Woonzorgorganisatie Domus Magnus verlegt de focus naar binnenshuis

Lees verder

Beter Horen stelt ‘het echte klantverhaal’ centraal

Lees verder

Center Parcs: voor alle generaties

Lees verder

Ford kruipt in de huid van ervaren rijders

Lees verder

BECEL: ,,We gaan meer inspelen op de hang naar puur’’

Lees verder

Tjolk: “Vroeger was veel, maar zeker niet alles beter”

Lees verder

Doorwerkgever: “Laat een verandering vertrouwd aanvoelen”

Lees verder

Unie KBO: “Vernieuwing is het codewoord”

Lees verder

NostalgieNet: ‘Spreek mensen aan op hun ervaring, niet leeftijd”

Lees verder

VU “De vijftigplusser van toen is niet meer de vijftigplusser van nu”

Lees verder

Direct naar

  • Sitemap
  • Vergrijzing in Nederland
  • Generatie babyboomer
  • Generatie Z
  • Generation Journey
  • Generatie Y
  • Ouderenmarketing
  • Seniorenmarketing
  • Generatie Alpha

Meest gelezen

Aanmelden als respondent 

Generatie XYZ

Vergrijzingsupdate 2023

Quickscan: inspelen op de vergrijzing

Wie is de babyboomer?

Social media gebruik per generatie

 

Blog

  • Kennisbank
  • Updates
  • Onderzoek

Contact

055 20 32 193

Prins Willem-Alexanderlaan 705, 7311 ST Apeldoorn

© 2024 Generationjourney.nl is een initiatief van Diversions Dialogue BV.
Privacy I Cookie

Beheer toestemming

Om de beste ervaringen te bieden, gebruiken wij cookies om informatie op te slaan en/of te raadplegen. Stem je hiermee in? Dan kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als je geen toestemming geeft of de toestemming intrekt, dan kan dit de werking van de site negatief beïnvloeden. 

Functioneel Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door je Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een site of over verschillende sites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Beheer opties Beheer diensten Beheer {vendor_count} leveranciers Lees meer over deze doeleinden
Bekijk voorkeuren
{title} {title} {title}